Algemeen (8 )

FAQ Vraag | Algemeen | Wat zijn de tarieven voor een jaarplaats?

Op deze pagina worden de kosten getoond. Naast deze kosten dien je rekening te houden met de energiekosten. 

FAQ Vraag | Algemeen | Kan ik gebruikmaken van de WiFi?

Op de camping kun je gebruikmaken van het gratis WiFi netwerk. Het signaal is niet overal op de camping bereikbaar. Het is wel mogelijk een modem met internetabonnement aan te schaffen bij de receptie. Een modem kost € 140,00 en voor het internetabonnement betaal je € 160,00 per jaar. Het modem zorgt voor een stabielere en vaak ook snellere verbinding.

FAQ Vraag | Algemeen | Hoe kan ik alle televisiezenders ontvangen?

Sinds onze provider alle zenders via een digitaal signaal uitzendt, dient de televisie digitale zenders te kunnen ontvangen (Full HD).  Je kunt de tv opnieuw naar zenders laten zoeken via de instellingen. Klik hier voor een uitgebreide uitleg en zenderoverzicht.

FAQ Vraag | Algemeen | Ik heb een bestelling geplaatst bij een bouwmarkt, kan dat naar mijn chalet worden gebracht?

Wanneer de leverancier met een te grote vrachtwagen komt, zullen wij dit doorbrengen naar de plaats. Dit kan alleen indien het op de juiste manier wordt aangeleverd, dus in bigbags of op pallets. Wanneer de levering wordt gedaan door een bestelwagen of met een kleine aanhanger, kan men doorrijden naar het chalet. Stellen jullie ons van tevoren even op de hoogte hiervan?

FAQ Vraag | Algemeen | Ik heb een bestelling geplaatst bij een webshop, kan dat naar de receptie worden gestuurd?

Het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen bij de receptie. Vermeld hier wel de naam van de ontvanger en het plaatsnummer bij en zorg ervoor dat het zo spoedig mogelijk wordt opgehaald. Wij hebben geen plaats om pakketten voor langere tijd te bewaren.

FAQ Vraag | Algemeen | Ik wil met twee auto's de camping op, kan dat?

Er mag één auto tegelijkertijd de camping oprijden, tenzij het chalet beschikt over een tweede parkeerplaats. Is dit niet het geval, dan dient de tweede auto geparkeerd te worden voor de slagboom op de groenstrook.

FAQ Vraag | Algemeen | Ik wil een tent neerzetten bij mijn chalet, mag dat?

Het is niet toegestaan een tent op te zetten en daar in te overnachten. Gasten dienen te overnachten in het chalet, met een maximum van 6 personen.

FAQ Vraag | Algemeen | Ik wil een afspraak maken met iemand van het management, hoe doe ik dat?

Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl en geef aan wat je graag wilt bespreken en vermeld voor de zekerheid je mobiele nummer, zodat wij je terug kunnen bellen.

Verkoop (2 )

Ik wil mijn chalet gaan verkopen, hoe werkt dat?

De eerste stap is het sturen van een e-mail naar verkoop@julianahoeve.nl. Vervolgens wordt er een afspraak gemaakt en komt één van de verantwoordelijke medewerkers naar het chalet om het e.e.a. te bekijken. Daarna wordt besproken wat de mogelijkheden zijn en wordt de vraagprijs bepaalt. Let op: jullie dienen eerst de camping op de hoogte te stellen als jullie voornemens zijn het chalet te koop te zetten.

Wat zijn de bijkomende kosten als ik mijn/een chalet (ver)koop)?

Als verkoper dien je rekening te houden met een verkoopprovisie van 10%, met een maximum van € 5000,00. Er is geen notaris nodig bij deze aan- of verkoop, dus ook geen notariskosten. Bij de aankoop van een nieuw chalet bij een handelaar wordt er een provisie in rekening gebracht bij de handelaar van € 2150,00. Dus deze kosten zullen doorberekend worden aan de kopers.

Bezoek en verhuur (3 )

Hoe werkt het als ik mijn chalet wil verhuren?

Jullie dienen gasten aan te melden via Mijn Julianahoeve. Jullie gasten ontvangen na het aanmelden een bevestiging vanuit de camping. Klik hier voor een uitgebreide uitleg van Mijn Julianahoeve.

Wat zijn de overnachtingskosten?

Jullie gasten betalen € 4,50 per persoon per nacht (vanaf 2 jaar oud). Dit is voor het gebruik van de parkfaciliteiten. 

Ik krijg bezoek, mogen zij ook gebruikmaken van het zwembad?

Dagbezoekers mogen, buiten de vakanties en drukke weekenden om, gebruik maken van het zwembad. Een dagticket kost €7,50 per persoon.

Mijn Julianahoeve (7 )

Is er een handleiding voor Mijn Julianahoeve?

Klik hier voor de handleiding.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Klik op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’ en er wordt een nieuw wachtwoord naar het bij ons bekende e-mailadres verstuurd.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat kan ik doen?

De gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl zodat wij voor een oplossing kunnen zorgen.

Kan ik mijn gasten aanmelden middels een machtigingskaart?

Nee, het aanmelden van gasten is alléén mogelijk via Mijn Julianahoeve.

Mijn gasten komen eerder aan / vertrekken later, hoe kan ik dit doorgeven?

Indien de reservering al is ingevoerd in Mijn Julianahoeve kunnen er online geen wijzigingen meer gedaan worden. Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl en wij passen de reservering aan.

Mijn gasten komen pas aan als de receptie gesloten is, wat kan ik doen?

Normaal gesproken dienen jullie gasten binnen de openingstijden van de receptie aan te komen, zodat wij hen de sleutel van het chalet en het pasje voor de slagboom kunnen meegeven. Mocht dit niet lukken door bijvoorbeeld file onderweg, laat het ons dan weten en laat jullie gasten contact opnemen met de receptie. 

Onderhoud & werkzaamheden (5 )

Wie doet welk onderhoud op en rond de jaarplaats?

Het snoeien van de grensbeplanting en het maaien van de bermen wordt door de camping gedaan. De tuin van jullie chalet dienen jullie zelf te onderhouden.

Ik wil zand bestellen, hoe werkt dat?

Dat is mogelijk, mits in ieder geval een week van tevoren besteld aan de receptie. Laat vooraf goed opmeten hoeveel je nodig hebt.

Wat moet ik doen als ik grof afval wil (laten) afvoeren?

Je kunt dit zelf afvoeren en in onze eigen open container gooien, deze is te vinden bij de werkplaats van de buitendienst. Geef van te voren bij de receptie aan dat je afval wilt afvoeren.

Wanneer jullie het niet zelf naar de container kunnen brengen kunnen wij dit voor jullie verzorgen. Hiervoor rekenen wij € 35,00 per rit. Maak het jezelf en ook ons gemakkelijk en plaats het afval op pallets (bij ons verkrijgbaar), zodat het beter te vervoeren is én minder ritten kost.

Ik heb een probleem met de cv ketel, verwarming of andere aansluitingen. Wie kan ik hiervoor inschakelen?

Wij verzorgen deze service niet zelf maar kunnen wel een aantal installateurs adviseren.

Installatiebedrijf Noldus - Burgh - Haamstede

Intallatiebedrijf Ooms - Bruinisse

Ik wil de tuin veranderen of opknappen, mag dat?

De tuin mag naar eigen wens worden aangepast, maar alléén zolang dit aan onze regels voldoet. Voordat er wordt begonnen met de aanpassingen, ontvangen wij graag een eerste schets waarop deze aangegeven zijn. Wij zullen dit dan beoordelen en bij akkoord kunen jullie aan de slag. In het jaarplaatsregelement vind je de regels die gelden voor aanpassingen aan een jaarplaats.