Reserveringen en betalingen

Annuleringsverzekering

Als je geen annuleringsverzekering hebt afgesloten en de reservering wilt annuleren, gaat dit volgens de voorwaarden van branchevereniging RECRON. Bij voortijdig vertrek (bv. slecht weer, ziekte etc.) wordt er niet gerestitueerd. Hieronder vind je de voorwaarden en kun je de premie berekenen.

Bij annulering betaalt de recreant een vergoeding aan de ondernemer. 
Deze bedraagt: 

  • Bij annulering meer dan drie maanden voor de ingangsdatum, 15% van de overeengekomen prijs.
  • Bij annulering binnen drie tot twee maanden voor de ingangsdatum, 50% van de overeengekomen prijs.
  • Bij annulering binnen twee tot één maand voor de ingangsdatum, 75% van de overeengekomen prijs.
  • Bij annulering binnen één maand voor de ingangsdatum, 90% van de overeengekomen prijs.
  • Bij annulering op de dag van ingangsdatum, 100% van de overeengekomen prijs

Tegelijk met je boeking of anders uiterlijk binnen een week na de boekdatum kun je een annuleringsverzekering bij jouw vakantie afsluiten. De polis wordt ondergebracht bij recreatieverzekering.nl.

https://www.recreatieverzekeringen.nl/

Er blijft tijdens ons verblijf iemand logeren, mag dat?

Logés zijn welkom op de camping. De logés dienen wel aangemeld te worden en betalen € 4,50. Dit is inclusief een dagkaart voor het zwembad bij minimaal twee overnachtingen. 

Hoe kan ik mijn vakantie verlengen of verkorten?

Je kunt een e-mail sturen naar: info@julianahoeve.nl of telefonisch contact opnemen 0111-461414.

Hoe kan ik zien welke kampeerplaatsen op de camping nog vrij zijn?

Via zoeken & boeken op onze website kun je zien welke kampeerplaatsen in een bepaalde periode nog beschikbaar zijn (https://www.julianahoeve.nl/nl/alle-kampeerplaatsen). Vul hier jouw periode in en klik vervolgens op ‘plaats kiezen’. Indien er nog beschikbaarheid is zie je de vrije kampeerplaatsen met groene pijltjes aangegeven op de plattegrond.

Ik heb gereserveerd op Camping Julianahoeve. Hoe betaal ik mijn vakantie?

Na het reserveren van jouw vakantie op Camping Julianahoeve ontvangt u een reserveringsbevestiging. Hierop staat aangegeven wat de totaalprijs van de reservering is en wat de precieze betalingstermijnen zijn. De eerste betalingstermijn is twee weken na reservering en de tweede betalingstermijn is vier weken voor aankomst. Bent u vergeten te betalen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de receptie!

Is er een een minimale verblijfsperiode? 🕰️

In sommige periodes maken wij gebruik van een arrangement. Bijvoorbeeld: Pasen, Hemelvaart, Pinksteren en Fronleichnam. In deze periodes kan alleen het gehele arrangement gereserveerd worden. In de zomervakantie is het minimale verblijf 7 dagen.

Mijn gasten komen eerder aan / vertrekken later, hoe kan ik dit doorgeven?

Indien de reservering al is ingevoerd in Mijn Julianahoeve kunnen er online geen wijzigingen meer gedaan worden. Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl en wij passen de reservering aan.

Tot en met welke leeftijd is mijn kind volgens de site een baby? 👶

Tot en met 2 jaar wordt een kind als baby gerekend, vanaf 2 jaar vallen ze onder kinderen.

Tot wanneer kunnen we kosteloos annuleren?

Binnen 24 uur na de boeking kunnen jullie kosteloos annuleren, hierna zijn er kosten aan verbonden. De kosten zijn afhankelijk vanaf wanneer er geannuleerd wordt.

Wat zijn de overnachtings kosten

Jullie gasten betalen € 4,50 per persoon per nacht (vanaf 2 jaar oud). Dit is voor het gebruik van de parkfaciliteiten.

Worden alleenreizende jongerengroepen toegelaten op de camping?

Camping Julianahoeve is een familie camping. Jongeren onder de 21 jaar worden zonder begeleiding van ouders niet toegestaan op de camping.

Reserveren Kamperen

Hoe groot is mijn kampeerplaats?

Alle kampeerplaatsen op de camping zijn minimaal 100 m2 tot 120 m2 groot. Er zijn een aantal plaatsen met iets minder m2, bij het boekingsproces kunt u van elke kampeerplaats de exacte afmetingen zien.

Hoeveel personen mag ik aanmelden op 1 kampeerplaats?

Je mag met max. 6 personen op een kampeerplaats.

Ik heb een reservering gemaakt voor een kampeerplaats, maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat het e-mailadres niet goed is ingevuld. Heb je gereserveerd, maar nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Dat kan via de e-mail (info@julianahoeve.nl) of telefoon 0111-461414

Ik kom kamperen; vanaf hoe laat kan in op de aankomstdag inchecken?

Voor alle gereserveerde kampeerplaatsen geldt: inchecken vanaf 13:00 uur. Houdt hierbij rekening met de openingstijden van de receptie.

  • Inchecken kunt u vanaf 13:00 uur
  • Vertrek is voor 11:00 uur
Ik zie dat douchen op de camping middels een douchekaart gaat, hoe werkt dit?

Om gebruik te maken van de douches op de camping hebben jullie een douchekaart nodig. Bij het inchecken bij de receptie krijgen jullie een douchekaart met 100 punten per dag, dit staat gelijk aan 5 minuten douchen. Jullie dienen hiervoor het kaartje in een apparaatje bij de douches te steken. Vanaf het moment dat jullie de kaart in het apparaatje steekt en de kraan aanzet, word het tegoed minder. Let hier goed op! Jullie kunnen op het schermpje meelezen hoeveel tegoed nog op de douchekaart staat. Indien het tegoed op gaat, kunnen jullie eventueel de kaart opladen bij één van de oplaadpunten of bij de receptie. Dit kost € 1,- per 5 minuten.

Mag er een bijzettentje geplaatst worden bij onze kampeerplaats?

Een tent van 2 bij 2 meter is toegestaan op de plek.

Welke kortingskaarten accepteren jullie en wanneer zijn deze geldig?

Wij accepteren de ADAC, ACSI en CKE. Reserveren kan vanaf 1 week voor aankomst.

Deze is in 2021 in de volgende periodes geldig:

  • 12 februari tot 25 maart
  • 11 april tot 23 april
  • 16 mei tot 20 mei
  • 25 mei tot 2 juni
  • 12 september tot 9 oktober
  • 24 oktober tot 18 december

Je betaalt voor een Comfortplaats of een Camperplek €23,- per nacht inclusief 2 personen en exclusief toeristenbelasting. 

Let op, bij aankomst dien je middels de kaart aan te tonen dat u recht heeft op de korting. Wanneer je dit niet kunt aantonen zijn wij bij het inchecken genoodzaakt de reeds in mindering gebrachte korting alsnog in rekening te brengen.

Zijn de sanitairgebouwen open?

Het verwarmde sanitairgebouw op Park Waterhoen en Park Reiger zijn geopend.

Zijn voortenten/luifel/partytent toegestaan?

Het is toegestaan om 1 voortent en 1 open luifel te plaatsen voor jullie caravan. Meerdere voortenten en luifels worden niet toegestaan. Een partytent is niet toegestaan.

Reserveren Accommodaties

Ik heb een reservering gemaakt voor een accommodatie, maar nog geen reserveringsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat het e-mailadres niet goed is ingevuld. Heb je gereserveerd, maar nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Dat kan via de e-mail (info@julianahoeve.nl) of telefoon 0111-461414.

Ik heb een verhuur accommodatie gehuurd vanaf hoe laat kan ik in- en uitchecken op de camping?
  • Inchecken kun je vanaf 15:30 uur
  • Vertrek is voor 10:30 uur
Is er verwarming in de Zanzi tenten die verhuurd worden?

Er is een hetelucht verwarming aanwezig.

Mag er een bijzettentje geplaatst worden bij de verhuuraccommodaties?

Er mag geen bijzettentje geplaatst worden bij de verhuuraccommdatie. 

Welk koffiezetapparaat is aanwezig? ☕

Op onze website staat bij elk type accomodatie welk koffiezetapparaat aanwezig is.

Zijn de lakenpakketten en handdoekpakketten inclusief bij de verhuur accommodaties?

De lakenpakketten zitten standaard bij de reservering. Een handdoekpakket moet worden bijgeboekt, de kosten hiervoor zijn €8,50 per pakket.

Zijn er verhuuraccommodaties die geschikt zijn voor mindervalide?

Er zijn geen verhuuraccomodaties die geschikt zijn voor mindervalide.

Terreininformatie

Hoe ver is het naar het centrum van Renesse? 🚶

Het centrum van Renesse is 1,5 kilometer van de camping verwijderd

Kunnen familie/vrienden een bezoekje brengen aan de camping?

Bezoekers zijn welkom. Om ongewenste bezoekers te weren, dienen deze wel aangemeld te worden bij de receptie. Bezoekers kunnen gebruik maken van het zwembad tegen een betaling van €7,50 per persoon.

Vanwege de coronamaatregelen dienen jullie wel 1,5 meter afstand te houden.

Ligt de camping in de buurt van het strand? 🏖️

De camping grenst direct aan de duinen van het lange Noordzeestrand. Binnen 5 minuten sta je op het strand

Welke attracties zijn er in de omgeving? 🎡

Breng een bezoek aan Delta park Neeltje Jans, Klimbos Westenschouwen, Zeehonden opvang Aseal of Speelboerderij 't Klok'uus

Welke leuke steden en dorpen vind ik in de omgeving van de camping? ⛺

In de omgeving vind je leuke steden als Zierikzee, Goes en Middelburg. Bijzondere dorpen in Zeeland zijn bijvoorbeeld Veere, Brouwershaven en Domburg.

Zijn barbecue’s toegestaan op de camping?

Barbequen is toegestaan, wanneer dit geen overlast geeft aan de andere gasten en er geen code oranje/rood is afgegeven door de brandweer. Gebruik een veilige barbecue en houd brandblus middelen bij de hand. Een emmer met water is daarom verplicht! Vuurkorven en open vuren zijn niet toegestaan.

Zijn er wandel/fietsroutes in de buurt van de camping? 🚴‍♀️

Je kunt vanaf de camping direct gebruik maken van het wandel- en fietsnetwerk. Fiets of wandel door de duinen en het bos naar Burgh-Haamstede of via de zeedijk naar Zierikzee.

Algemene vragen

Heeft de camping voor-en naseizoen plaatsen?

De camping heeft geen voorseizoen plaatsen beschikbaar. Wel heeft de camping naseizoen plaatsen. Voor meer informatie daarover kun je het beste een email sturen naar: info@julianahoeve.nl

Hoe werkt het als ik mijn chalet wil verhuren?

Jullie dienen gasten aan te melden via Mijn Julianahoeve. Jullie gasten ontvangen na het aanmelden een bevestiging vanuit de camping. Klik hier voor een uitgebreide uitleg van Mijn Julianahoeve.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat kan ik doen?

De gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Klik op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’ en er wordt een nieuw wachtwoord naar het bij ons bekende e-mailadres verstuurd.

Ik ben op de camping en voel me niet lekker, wat moet ik doen?

Indien tijdens het verblijf geconstateerd wordt dat één van de gezinsleden koorts krijgt, verkouden is of ziek wordt dient het hele gezin per direct naar huis te gaan en de eigen huisarts te contacten.

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl zodat wij voor een oplossing kunnen zorgen.

Ik wil met twee auto's de camping op, kan dat?

Er mag één auto tegelijkertijd de camping oprijden, tenzij het chalet beschikt over een tweede parkeerplaats. Is dit niet het geval, dan dient de tweede auto geparkeerd te worden voor de slagboom op de groenstrook.

Is er een handleiding voor Mijn Julianahoeve?

Klik hier voor de handleiding.

Is er wifi op de camping?

Natuurlijk hebben jullie op de hele camping beschikking over wifi. Let erop dat het maar een beperkte snelheid heeft, daardoor is het niet geschikt om films te downloaden, HD live-streams te kijken of computerspellen te spelen. Maar uw vakantiefotos delen via Whatsapp en social media en je e-mail bijhouden lukt prima.

Kan ik gebruikmaken van de WiFi?

Op de camping kun je gebruikmaken van het gratis WiFi netwerk. Het signaal is niet overal op de camping bereikbaar. Hier kunnen we helaas niet altijd iets aan doen, het zijn namelijk externe factoren die daar invloed op hebben. Het is wel mogelijk een modem met internetabonnement aan te schaffen bij de receptie. Een modem kost € 100,00 en voor het internetabonnement betaal je € 125,00 per jaar. Het modem zorgt voor een stabielere en vaak ook snellere verbinding.

Kan ik mijn post laten bezorgen tijdens mijn vakantie?

De post en pakketjes kunnen worden opgehaald bij de receptie, aan de zijkant in de receptie hangt een postvak waarin alle post alfabetisch gesorteerd word. Vermeld bij je bestelling altijd je plaatsnummer.

Kan ik reserveren voor het restaurant?

Dat kan via https://www.ebenvloedrenesse.nl/

Wanneer is de receptie geopend?

Klik hier voor de openingstijden. We vragen jullie met maximaal 1 persoon per familie naar de receptie te komen.

Wat als er een noodgeval is en de receptie is gesloten?

Bij de slagboom van de hoofdingang zit een bel waarmee je een medewerker kunt bereiken indien er een noodgeval is. Verder is er het algemene noodnummer 112. Als je 112 heeft gebeld, dien je dit ook middels de knop aan de slagboom te melden.

Zijn huisdieren toegestaan op de camping? 🐕

Huisdieren zijn op de hele camping niet toegestaan.

Faciliteiten

Ik ben al uitgecheckt, kan ik nog gebruik maken van de faciliteiten op de camping?

Je mag nog de hele dag gebruik maken van het zwembad en de faciliteiten. De auto en jouw kampeermiddel kun je op de parkeerplaats kwijt buiten de 30 minuten zone.

Ik krijg bezoek, mogen zij ook gebruikmaken van het zwembad?

Jazeker, maar alleen wanneer zij zich samen met de eigenaar van het chalet aanmelden bij de receptie. Een dagkaartje kost € 7,50 per persoon.

Ik verblijf niet op de camping, kan ik wel van het zwembad gebruik maken?

Dit is in verband met COVID-19 niet toegestaan. 

Is er animatie op het park? 🤹‍♀️

In de meeste weekenden en tijdens feestdagen en vakantieperiode is er een animatieteam aanwezig. Klik hier voor de exacte data en het programma.

Is er een supermarkt op de camping?

Wij hebben een supermarkt met een ruim assortiment aan producten, lekkere broodjes en gebak. De openingstijden vind je op de website www.julianahoeve.nl onder Faciliteiten.

Is er live muziek & entertainment op de camping deze zomer?

De muziekavonden met live entertainment mogen helaas niet georganiseerd worden, vanwege aangescherpte COVID maatregelen.
De musicals en bingo avonden gaan wel door, rekening houdend met de 1,5 meter afstandsregel.

Kan ik tijdens mijn verblijf gebruik maken van de wasmachine?

Dit is mogelijk! Er is een wasserette aanwezig op de camping. Je kunt uw Julianahoeve-pasje opladen met € 5,- voor 1 beurt wassen. Wasmiddel wordt dan automatisch toegevoegd en er zijn verschillende programma’s beschikbaar. Voor het drogen kun je het pasje met € 2,- opladen. Oplaadpunten vind je buiten bij de receptie of bij het sanitair gebouw op Park Waterhoen. Je kunt uw pasje ook opladen bij de receptie.

Wanneer is het zwembad geopend?

Kijk voor de actuele openingstijden hier
Omdat het spraypark buiten is, zal het spraypark alleen geopend zijn met mooi weer. Het spraypark is ook alleen geopend als er een toezichthouder aanwezig is.

Reserveer voor het zwembad via de Recreatie-app.

Zijn de horecafaciliteiten geopend?

Onze horecafaciliteiten zijn dagelijks geopend. 

Bekijk de website van Eb & Vloed https://www.ebenvloedrenesse.nl/ voor de mogelijkheden.


Bij Foodcourt 42 kun je een lekkere pizza, friet, snacks, ijsjes of belegde broodjes afhalen. 

Kijk hier voor de actuele openingstijden 

Zijn er kluisjes op het park?

Er zijn kluisjes in het zwembad aanwezig. Daar betaal je € 0,20 voor.

Veelgestelde vragen Coronavirus

Ik wil met een andere familie of vrienden naar de camping komen, is dit toegestaan?

Jazeker, houdt wel 1,5 meter afstand. 

Kunnen de kinderen wel gebruik maken van de speeltuinen?

Jazeker, de speeltuinen zijn geopend voor kinderen tot 18 jaar.


Mag er visite naar de camping komen?

Volgens de landelijke regels mag er bezoek komen als er onderling de 1,5 meter regel wordt nageleefd. Dit is ieders eigen verantwoordelijkheid. Kinderen tot 13 jaar tellen niet mee.

Welke maatregelen gelden er tijdens mijn verblijf?

Op de camping gelden de landelijke maatregelen bekijk deze hier.

radio