Julianahoeve is een Holland Topcamping

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw jaarplaats en komt u er niet uit?

Waarschijnlijk staat het antwoord op uw vraag hieronder vermeld. 

Algemeen
Verkoop
Bezoek & Verhuur
Mijn Julianahoeve
Onderhoud & Werkzaamheden

Algemeen

Wat zijn de tarieven voor een jaarplaats?
Op www.julianahoeve.nl/jaarplaatsen/tarieven worden de kosten getoond. Naast deze kosten dient u rekening te houden met de energiekosten. Als u het chalet niet verhuurd, komt dit neer op gemiddeld € 300,00 per jaar.

Kan ik gebruikmaken van de WiFi?
Op de camping kunt u gebruikmaken van het gratis WiFi netwerk. Het signaal is niet overal op de camping bereikbaar. Hier kunnen we helaas niet altijd iets aan doen, het zijn namelijk externe factoren die daar invloed op hebben. Het is wel mogelijk een modem met internetabonnement aan te schaffen bij de receptie. Een modem kost € 50,00 en voor het internetabonnement betaalt u € 125,00 per jaar. De modem zorgt voor een stabielere en vaak ook snellere verbinding.

Hoe kan ik alle televisiezenders ontvangen?
Sinds onze provider alle zenders via een digitaal signaal uitzendt, dient de televisie digitale zenders te kunnen ontvangen (Full HD).  U kunt de tv opnieuw naar zenders laten zoeken via de instellingen. Klik hier voor een uitgebreide uitleg en zenderoverzicht.

Ik heb een bestelling geplaatst bij een bouwmarkt, kan dat naar mijn chalet worden gebracht?
Wanneer de leverancier met een te grote vrachtwagen komt, zullen wij dit doorbrengen naar de plaats. Dit kan alleen indien het op de juiste manier wordt aangeleverd, dus in bigbags of op pallets. Wanneer de levering wordt gedaan door een bestelwagen of met een kleine aanhanger, kan men doorrijden naar het chalet. Stelt u ons van tevoren even op de hoogte hiervan?

Ik heb een bestelling geplaatst bij een webshop, kan dat naar de receptie worden gestuurd?
Het is mogelijk om een bestelling te laten bezorgen bij de receptie. Vermeld hier wel de naam van de ontvanger en het plaatsnummer bij en zorg ervoor dat het zo spoedig mogelijk wordt opgehaald. Wij hebben geen plaats om pakketten voor langere tijd te bewaren.

Ik wil met twee auto's de camping op, kan dat?
Er mag één auto tegelijkertijd de camping oprijden, tenzij het chalet beschikt over een tweede parkeerplaats. Is dit niet het geval, dient de tweede auto geparkeerd te worden voor de slagboom op de groenstrook.

Ik wil een tent neerzetten bij mijn chalet, mag dat?
Het is niet toegestaan een tent op te zetten en daar in te overnachten. Gasten dienen te overnachten in het chalet, met een maximum van 6 personen.

Ik wil een afspraak maken met iemand van het management, hoe doe ik dat?
Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl en geef aan wat u graag bespreken wilt en vermeld voor de zekerheid uw mobiele nummer, zodat wij u terug kunnen bellen.

(Ver)koop

Ik wil mijn chalet gaan verkopen, hoe werkt dat?
De eerste stap is het sturen van een e-mail naar verkoop@julianahoeve.nl. Vervolgens wordt er een afspraak gemaakt en komt één van de verantwoordelijke medewerkers naar het chalet om e.e.a. te bekijken. Daarna wordt besproken wat de mogelijkheden zijn en wordt de vraagprijs bepaalt. Let op: jullie dienen eerst de camping op de hoogte te stellen als jullie voornemens zijn het chalet te koop te zetten.

Wat zijn de bijkomende kosten als ik mijn/een chalet (ver)koop)?
Als verkoper dient u rekening te houden met een verkoopprovisie van 10%, met een maximum van € 5000,00. Er is geen notaris nodig bij deze aan- of verkoop, dus ook geen notariskosten. Bij de aankoop van een nieuw chalet bij een handelaar wordt er een provisie in rekening gebracht bij de handelaar van € 1950,00. Dus deze kosten zullen doorberekend worden aan de kopers. 

Bezoek en verhuur

Hoe werkt het als ik mijn chalet wil verhuren?
U dient uw gasten aan te melden via Mijn Julianahoeve. Uw gasten ontvangen na het aanmelden een bevestiging vanuit de camping. Klik hier vooor een uitgebreide uitleg van Mijn Julianahoeve.

Wat zijn de overnachtingskosten?
Uw gasten betalen € 5,25 per persoon per nacht (vanaf 2 jaar oud). Dit bedrag bevat een deel toeristenbelasting, maar wordt vooral gerekend zodat uw gasten ook gebruik mogen maken van alle faciliteiten op de camping.

Ik krijg bezoek, mogen zij ook gebruik maken van het zwembad?
Jazeker, maar alleen wanneer zij zich samen met de eigenaar van het chalet aanmelden bij de receptie. Een dagkaartje kost € 7,50 per persoon per nacht.

Mijn Julianahoeve

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?
Klik op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’ en er wordt een nieuw wachtwoord naar het bij ons bekende e-mailadres verstuurd.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, wat kan ik doen?
De gebruikersnaam is het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?
Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl zodat wij voor een oplossing kunnen zorgen.

Kan ik mijn gasten aanmelden middels een machtigingskaart?
Nee, het aanmelden van gasten is alléén mogelijk via Mijn Julianahoeve.

Mijn gasten komen eerder aan / vertrekken later, hoe kan ik dit doorgeven?
Indien de reservering al ingevoerd is in Mijn Julianahoeve kunnen er online geen wijzigingen meer gedaan worden. Stuur een e-mail naar info@julianahoeve.nl en wij passen de reservering aan.

Mijn gasten komen pas aan als de receptie gesloten is, wat kan ik doen?
Normaal gesproken dienen uw gasten binnen de openingstijden van de receptie aan te komen, zodat wij hen de sleutel van het chalet en het pasje voor de slagboom kunnen meegeven. Mocht dit niet lukken door bijvoorbeeld file onderweg, laat het ons dan weten en laat uw gasten contact opnemen met de receptie. 

Onderhoud & werkzaamheden

Wie doet welk onderhoud op en rond de jaarplaats?
Het snoeien van de grensbeplanting en het maaien van de bermen wordt door de camping gedaan. De tuin van uw chalet dient u zelf te onderhouden.

Ik wil zand bestellen, hoe werkt dat?
Dat is mogelijk, mits in ieder geval een week van tevoren besteld aan de receptie. Laat vooraf goed opmeten hoeveel u nodig heeft.

Wat moet ik doen als ik grof afval wil (laten) afvoeren?
U kunt dit zelf afvoeren en in onze eigen open container gooien, dan kost het u niets. Vraag de vervolgstappen even na bij de receptie.

Wanneer wij het voor u moeten verzorgen, rekenen wij hiervoor € 35,00 per rit. Maak het uzelf en ook ons gemakkelijk en plaats het afval op pallets (bij ons verkrijgbaar), zodat het beter te vervoeren is én minder ritten kost.

Het afvoeren en verwerken van matrassen kost ook € 35,00 (per stuk), maar u kunt deze ook mee naar huis nemen.

Ik heb een probleem met de cv ketel, verwarming of andere aansluitingen. Wie kan ik hiervoor inschakelen?
Wij verzorgen deze service niet zelf maar kunnen wel een aantal installateurs adviseren. Op de receptie zijn deze gegevens te verkrijgen.

Ik wil de tuin veranderen of opknappen, mag dat?
De tuin mag naar eigen wens worden aangepast, maar alléén zolang dit aan onze regels voldoet. Voordat er wordt begonnen met de aanpassingen, ontvangen wij graag een eerste schets waarop deze aangegeven zijn. Wij zullen dit dan beoordelen en bij akkoord kunt u aan de slag.