Veelgestelde vragen over het Coronavirus

De camping is geopend en hier kun je ondanks alles genieten van rust en ruimte. Er zijn diverse maatregelen genomen om te voldoen aan de regels van het RIVM. Wij besteden extra veel aandacht aan de schoonmaak en ieders hygiëne.

Alleen als we afstand van elkaar houden, houden we Corona onder controle.

Landelijke Coronamaatregelen

Algemene veelgestelde vragen (2 vragen)

Gelden de regels die door de overheid zijn opgelegd ook op de camping?

Ja, de regels gelden ook op de camping én omgeving. 

Ik wil met een andere familie of vrienden naar de camping komen, is dit toegestaan?

Visite of dagbezoek is toegestaan tot een maximaal aantal gasten van 3 personen als onderling de 1,5 meter regel zoveel mogelijk nageleefd wordt. Dit is ieders eigen verantwoordelijkheid. Kinderen tot 13 jaar tellen niet mee.

Mijn vakantie op de Julianahoeve (3 vragen)

Welke maatregelen gelden er tijdens mijn verblijf?

  • Indien tijdens het verblijf geconstateerd wordt dat één van de gezinsleden koorts krijgt, verkouden is of ziek wordt dient het hele gezin per direct naar huis te gaan en de eigen huisarts te contacten;
  • Houd de gepaste afstand van 1,5 meter aan en groepsvorming is verboden.
  • Let op hygiëne: gebruik handschoenen bij de milieustraat en was de handen regelmatig;
  • Het zwembad is geopend en het actuele animatieprogramma vind je op de website. Hier wordt met inschrijving gewerkt, om het aantal bezoekers te beperken
  • De restaurants zijn open voor het afhalen van maaltijden
  • De supermarkt is open en bakt heerlijke verse broodjes;
  • Speeltuinen zijn open.
  • Visite of dagbezoek is toegestaan tot een maximaal aantal gasten van 3 personen als onderling de 1,5 meter regel zoveel mogelijk nageleefd wordt. Dit is ieders eigen verantwoordelijkheid. Kinderen tot 13 jaar tellen niet mee.

Mag er visite naar de camping komen?

Visite of dagbezoek is toegestaan tot een maximaal aantal gasten van 3 personen als onderling de 1,5 meter regel zoveel mogelijk nageleefd wordt. Dit is ieders eigen verantwoordelijkheid. Kinderen tot 13 jaar tellen niet mee.

Ik ben op de camping en voel me niet lekker, wat moet ik doen?

Indien tijdens het verblijf geconstateerd wordt dat één van de gezinsleden koorts krijgt, verkouden is of ziek wordt dient het hele gezin per direct naar huis te gaan en de eigen huisarts te contacten.

Veelgestelde vragen over faciliteiten (6 vragen)

Is de receptie geopend?

De receptie is geopend. We vragen jullie met maximaal 1 persoon per familie naar de receptie te komen. Het dragen van een mondkapje is verplicht.

Zijn de sanitairgebouwen open?

De sanitairgebouwen zijn geopend, hier is het dragen van een mondkapje verplicht.

Is het zwembad geopend en is er wel animatie?

Het theater is alleen geopend tijdens activiteiten van het animatieteam.

In het zwembad hebben een beperkt aantal personen tegelijkertijd toegang. Het is open van 9.00 tot 20.00 uur en tussen 9.00 en 10.00 uur is het alleen toegankelijk voor “banen-zwemmers van 18+”. 

Kunnen de kinderen wel gebruik maken van de speeltuinen?

Speeltuinen en de voetbalkooi zijn geopend voor kinderen tot 18 jaar. 

Vanwege de Corona maatregelen is binnenspeeltuin Atlantica gesloten. Kijk in het animatieprogramma en meld je aan voor de activiteit “spelen in Atlantica”.

Is de supermarkt open op de camping?

De Vakantie Super is open en bakt heerlijke verse broodjes.

Zijn de horecafaciliteiten geopend?

Helaas is het restaurant op dit moment gesloten, maar het is wel mogelijk om gerechten af te halen. Bekijk de website van Eb & Vloed https://www.ebenvloedrenesse.nl/ voor de mogelijkheden. 

Afhaalmenu

Bij Foodcourt 42 kun je een lekkere pizza, friet, snacks, ijsjes of belegde broodjes afhalen. Je kunt je bestelling telefonisch 0111-820218 doorgeven en ophalen op het gewenste tijdstip.

Veelgestelde vragen over annuleringen (1 vragen)

Wat zijn jullie regelingen met betrekking tot annuleringen?

Voor alle boekingen met een aankomstdatum tot 1 maart 2021 geldt dat de vakantie gratis omgezet mag worden naar een andere periode. Er worden geen vouchers uitgegeven.

Voor het volledig annuleren van een reservering hanteren wij de HISWA-Recron voorwaarden.

Wanneer jullie niet uit Nederland komen geldt kosteloos omboeken ook in de volgende gevallen:

  • Gesloten grens
  • Negatief reisadvies
  • Quarantaineplicht bij aan- en of terugkomst in combinatie met een negatief reisadvies

Bovenstaande dient op de officiële website van de overheid van het land van bestemming te worden gecommuniceerd.

Veelgestelde vragen over Corona vouchers (uitgegeven voor 1 juli) (5 vragen)

Voor welke periode kan ik mijn voucher gebruiken?

Je kunt de voucher gebruiken voor een reservering in 2020 of 2021.

De kosten van mijn nieuwe reservering zijn lager dan de waarde van de voucher, wat nu?

Het restant blijft geldig tot de vervaldatum van de voucher. Dit restant kan dus nog worden gebruikt voor een nieuwe reservering.

De kosten van mijn nieuwe reservering zijn hoger dan de waarde van de voucher, wat nu?

Wanneer de kosten van de nieuwe boeking hoger zijn dan de waarde van de voucher, dien je de meerkosten te betalen.

Wat gebeurt er met het tegoed op de voucher als ik dit niet helemaal gebruik?

Wij nemen contact op als de voucher na 12 maanden nog niet (helemaal) heeft gebruikt. Je krijgt dan het openstaande bedrag alsnog teruggestort.

Wij hebben een voucher ontvangen, hoelang is deze geldig?

De voucher is 12 maanden vanaf de oorspronkelijke aankomstdatum geldig.